vrijdag 22 november 2013

Floris bericht en vraagt

19-11-2013

Beste oom Joost en beste allen met OJ verbonden

Ook ik heb genoten van weer een reünie. De organisatie liep op rolletjes.
Oude en nieuwe contacten. Je houdt er altijd wat van "over", plus de mooie herinneringen.
foto: Wim Ris
Ik mis nog een levendig verslag van de basketbalwedstrijd: rood won met 10-4 van wit.
Wim Ris liep een blessure op , verder kwamen alle oude van dagen er zonder kleerscheuren vanaf.
Na afloop een zeer dampige kleedkamer. 
Die mocht nu wel gemengd zijn.
Toch een verschil met vroeger.
In mijn herinnering was de Vossius-sportzaal gigantisch groot, maar toen was ik klein.
Over 4 jaar opnieuw? Graag dus.

Met groet,
Floris van Moppes (Vondeliaan 1960-1966)

PS
Iets wat mij al langer bezig houdt: er was destijds nog een lerares frans, Eva Fischer (info de Moor). Weet iemand iets van haar???. Google leverde niets op.


We hebben weliswaar geen ooggetuigenverslag gepubliceerd en er is ook geen video van de hele wedstrijd, maar we hebben wel een paar korte hoogtepunten, waarin we ook Floris zien optreden.


Geen opmerkingen: