dinsdag 18 september 2007

Ciao van Francesco

Beste Oom Joost & Assistenten,
Terug in Rome wilde ik U en al uw assistenten heel hartelijk bedanken voor het organiseren van een zeer geslaagde 'verjaardags-reunie'. Het was geweldig om jullie allemaal weer eens te ontmoeten!!!!
Jullie waren er zelfs in geslaagd de nederlandse weergoden om te kopen, zodat ik Amsterdam in een lekker zonnetje op zaterdag en zondag even heb kunnen herverkennen.
Natuurlijk hebben er in al deze laatste jaren vele veranderingen in de stad plaats gevonden, maar ondanks al mijn rondzwervingen over de wereld zullen Amsterdam, maar vooral het Vondel Gymnasium en de Vondelianen altijd een heel, heel warm plekje in m'n hart hebben.
Jullie kunnen ervan verzekerd zijn dat ik met plezier zal terugdenken aan deze prachtige reunie.
Vanavond -zittend op mijn terras om van de avondkoelte te genieten- zal ik enige glazen prosecco nuttigen klinkend op jullie gezondheid.
Cin Cin, Salute e Grazie Mille,
Tanti cari e cordiali saluti,


Francesco Cerlini

1 opmerking:

Dick Erdmann zei

Wat een uitstekend idee om een Vondeliaanse weblog op te zetten.
Francesco Cerlini is een naam, bijna uit de grijze oudheid, die bij mij is blijven "hangen". Het is jammer dat ik niet even kon "overwippen" uit de Antillen voor deze reunie. Het nuttigen van enkele glazen Prosecco is een zeer goede bezigheid, probeer eens een ijskoude Carta Vieja Clasico, Sauvignon Blanc, uit Chili, Cin Cin.
Dick Erdmann